.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ناطق نوری:مشایی حرف بی‌ربطی زده است
یشنهاد من این بود که فردی مورد اتفاق همه است و مورد قبول رهبری نیز می باشد و اصول و ارزش های انقلاب را هم قبول دارد و نیز مورد تحمل همه جریانها است برای تشکیل دولت ملی معرفی شود...
ناطق نوری:مشایی حرف بی‌ربطی زده است

مسئول بازرسی دفتر مقام معظم رهبری با تاكید بر اینكه در انتخابات آتی اصولگرایان حتما ائتلاف خواهند داشت، گفت:‌ امیدواریم یك دولت وحدت ملی تشكیل شود.

به گزارش شمال ‌نیوز به نقل از مهر ، علی اكبر ناطق نوری رئیس بازرسی دفتر مقام معظم رهبری در حاشیه كنگره بزرگداشت دیده‌بان انقلاب در جمع خبرنگاران با اظهار امیدواری از تشكیل دولت «وحدت ملی» گفت: پیشنهاد من این بود که فردی مورد اتفاق همه است و مورد قبول رهبری نیز می باشد و اصول و ارزش های انقلاب را هم قبول دارد و نیز مورد تحمل همه جریانها است برای تشکیل دولت ملی معرفی شود.

وی افزود: زمانی که من آن پیشنهاد را مطرح کردم منظورم این بود که اگر می خواهید به وحدت ملی برسید یک گروه به تنهایی نمی تواند کشور را اداره کند و همه کسانی که اسلام، انقلاب، امام، نظام و رهبری را قبول دارند جمع شوند تا دولت وحدت ملی تشکیل شود.

ناطق نوری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینكه آیا اصولگرایان به ائتلاف می‌رسند، تاكید كرد: حتما اصولگرایان ائتلاف خواهند داشت.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا با سران جریانهای اصولگرا دیداری داشته است، اظهار داشت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی مشخص شد که جریانها خودشان کارشان را بلدند و دیگر نیازی به حضور من نیست. با عزیزان هم دیدارهایی داشته ام اما این دیدارها رسمی نبوده و تنها به صورت دوستانه انجام شده است.

ناطق نوری در خصوص سخنان مشایی نیز گفت: این بحث درستی نبود و این را باید از مشایی پرسید، ‌ایشان مبحث غلطی را مطرح كردند و همانطور كه آقای لاریجانی در سمینار سفرای ایران بیان كردند این بحث صحیح نیست.

وی ادامه داد: مردم فلسطین كسانی هستند كه آواره هستند نه مردمی كه غاصبانه به فلسطین رفتند.

وی تاكید كرد: صهیونیست‌ها اصلا مردم نیستند تا ما آنها را به رسمیت بشناسیم و به نظر من مشایی حرف بی‌ربطی زده است.

رئیس بازرسی دفتر مقام معظم رهبری در مورد عملكرد دولت نهم گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی‌ماند.

ناطق نوری همچنین اعلام كرد: از پالیزدار به خاطر اتهامات بی‌اساسی كه به بنده ایراد كرده شكایت كردم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جعفر قربان پور 4 شهريور 1387

با احترام
در انتخابات مجلس هشتم با محدود شدن تبلیغات ، آنانی که تشکیلات وسیع سیاسی حزبی و اقتصادی داشتند موفق تر عمل کردند و مردم نتوانستند از حضور بسیاری از کاندیداهای مستقل مطلع شوند (محدودیت تبلیغات و نصب پوستر) حالا سوال این است آیادر اجرای قانون جدید انتخابات ریاست جمهوری کسانی چون شهید رجایی که یک معلم ساده زیست و زلال بود فرصت حضور بعنوان یک شهروند طبق اصل 114 قانون اساسی در انتخابات ریاست جمهوری دهم را خواهد داشت ؟ و یا اینکه کاندیداهای تایید صلاحیت شده مجلس هشتم مشمول اصل 62 و 115 رجال سیاسی نمی باشند ؟ اگر ملاک سابقه مدیریت ارشد باشد تکلیف کسانی که با دارا بودن تعهد و تخصص ، تحصیلات و صداقت بعلت برخوردهای جناحی و باندی از پستهای مدیریت ارشد محروم ماندند چیست ؟ آیا صرف عضویت در یک حزب یاجناح سیاسی خاص بعنوان ملاک انتصاب به پستهای مدیریتی ارشد در هردوره از تغییر دولتها با شعار اتحاد ملی و انسجام اسلامی مغایرت ندارد ؟ بنابراین پیشنهاد می نمایم اصلاح قانون انتخابات زمینه حضور بسیاری از علاقمندان به نظام مقدس جمهوری اسلامی که توانایی نوآوری و شکوفایی دارند اما بعلت تنگ نظریهای سیاسی و جناحی علیرغم شایستگی فرصت خدمتگزاری ارشد را نیافتند ، فراهم آورد و یا استانداردهای اداری و تخصصی انتصاب مدیریت ارشد را بر اساس عدالت برای همه مشخص کنیم تا افراد مخلصی که می خواهند بدور از جریانات حزبی به نظام خدمت کنند زمینه رقابت و مدیریت ارشد در شرایط برابر را داشته باشند . با تشکر - جعفر قربان پور – کاندیدای فرهنگی مستقل سابق مجلس هشتم شهرستان ساری از استان شهیدپرور مازندران
یه دوست که خیر تو رو میخواد 4 شهريور 1387
شفاعت و قضاوت بین من و تو باشد روز قیامت با حضرت زهرا من اگر کلاهبرداری کردم خدا جزای منو بده اگه تو تهمت میزنی انشالله عزیزترین کست رو خدا دردی بده که هیچ وقت به کسی تهمت نزنی مشکل مالی برای همه پیش میاد
نا شناس 6 شهريور 1387
حاج اقا نوری ظاهرا این دوره مد شده بسیاری از مسیولین حرفهای نامربوط
میزنند در همه زمینه ها بهر حال جوان هستند و جاهل به امور شما / به بزرگی خود ببخشید..........................................................

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.801 seconds.